Portage Resort

1 maart 2016 - Portage, Nieuw-Zeeland

Zittend op ons balkon kijken we terug op weer een mooie dag in Nieuw Zeeland. Het begon met bewolking maar eindigde uiteindelijk in een prachtige dag met een graadje of 24.

We waren niet zo vroeg op want de kou hield ons nog in bed. Om half 9 richting ontbijtbuffet alwaar we  scrumbled eggs hadden met bacon en worst. We konden er dus weer goed tegenaan. Dat deden we dan ook nadat we jullie gesproken en gefacetimed hadden.

De tocht over de Queen Charlotte track begon stevig; eerst anderhalf uur behoorlijk stijg omhoog, pfffff dat viel niet mee met nog wat koude spieren.We werden wel getrakeerd op prachtige vergezichten over baaien, inhammen en bergketens van het Marlborough sounds gebied. Ik voelde echter wel een beetje mijn knie dus na twee uur besloten we terug te gaan om het niet verder te forceren. Per saldo nog 4 uur in de natuur gewandeld; heerlijk!

Thuis in ons appartement in de zon op het balkon gezeten/ gelegen. Dat was heerlijk want we lagen uit de wind wat best warm was. Kopje thee erbij, wat wil een mens nog meer?

Eten!  Dus zijn we om half 6 naar het terras van het restaurant gegaan en hebben we een hamburger en sla besteld. Genoten van de zon die steeds verder onder ging.

1. Suus:
    1 maart 2016
    Klinkt als een heerlijke dag!
  2. Amber:
    1 maart 2016
    Jullie hebben vlg mij echt een topconditie met al dat wandelen!