Dag 2 in Marlborough Sounds

2 maart 2016

We hadden vandaag een beetje zelfde dag als gisteren. De dag begon koud en we hadden niet veel zin in het lopen. De kou, de berg op en afzien weerhield ons van een snelle start die morgen. Na ontbijt nog even gebeld met Daf en koffie gedronken. Zelfs de verwarming aan gedaan in onze kamer. Om half 12 trok de bewolking iets open en hebben we toch maar de wandelschoenen aangedaan.

Tja een heel andere route dan gisteren werd het niet; ipv rechtsom gingen we nu linksom. Gelukkig was deze route iets minder stijl dus konden de spieren rustig warm worden. De uitzichten waren hier minder spectaculair dan gisteren. Grote gedeelten van de wandelroute waren ook in het bos.

Grappig was wel dat we dezelfde wandelaar tegen kwamen als in het Tongariro park. Hij herkende ons ook omdat we toen een praatje met hem hadden gemaakt.

Verder waren er veel wandelaars op deze route terwijl het gisteren heel rustig was. Vandaag kwamen we ook een schoolklas tegen!

4 uur later waren we weer thuis en konden we weer genieten van het zonnetje op het terras! Heerlijk! Nu zitten we op hetbterras bij het restaurant en gaan hier zo eten. Veel keuze is er niet dus nu draaien we de gerechten om; Jos neemt de salade en ik de hamburger.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Suus:
    2 maart 2016
    Lekker dagje hoor! Ik had gisteren de hele dag het liedje Scarborough (?) Fair in mn hoofd door jullie reisverslag haha
  2. Birgitta:
    2 maart 2016
    Haha ik ook!! Weet niet waar het liedje op slaat maar ik zong steeds marlborough fair.
  3. Amber:
    2 maart 2016
    Hahaha wat gek dat er maar twee gerechten zijn. Maar klinkt wel als een chille dag :) Liefssss