Coyhaique

7 februari 2017 - Coyhaique, Chili

Vanochtend nog even genoten van ons huisje en ontbijtje in Puyuhuapi. We hadden gehoopt dat nog op ons terrasje te kunnen doen maar de zon wilde zich niet laten zien, dus vertrokken we maar richting het zuiden. onze bestemming voor vandaag Coyhaique. Het begon al goed; bij de eerste 10 kilometer hadden we al 2 keer een half uur vertraging vanwege de wegwerkzaamheden. Verder

In Coyhaique kwamen we terecht in een heel leuk hotelletje, wat vol hing met oude foto's van Mapuche indianen met attributen erbij zoals koeienvachten, zadels etc. Heel leuk sfeervol ingericht. Bijzonder aan onze kamer was dat het een bijzonder groot raam aan de achterzijde had waar we een prachtig uitzicht hadden over bergen en een rivier. Werkelijk uniek! Daar hebben we dan ook nog heerlijk van genoten met de emapandas die Jos gehaald had bij de lokale minimercado. ( empanada met garnalen en kaas en eentje met aardappel, vlees en ei)  In de avond hebben we gegeten in het restaurant Chelenko, waar B zalm had en Jos een caesar salad had. Dit was trouwens het enige restaurant wat open was want heel  Coyhaique was verlaten omdat het zondag was.